Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bartíková, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 73 s. (103 572 znaků)

Cover

LEADER 01350ntm a22003617u 4500
001 zp58857
041 |a cze 
100 1 |a Bartíková, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely 
246 |a Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes 
260 |c 2021 
300 |a 73 s. (103 572 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a analýza 
653 |a propagace 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a marketingov communication 
653 |a analysis 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46808  |y Plný text v Digitální knihovně UTB