Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáková, Alžběta (Dissertant)
Other Authors: Vaculčíková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 76 s. (119 088 znaků)

Cover

LEADER 01339ntm a22003377u 4500
001 zp58838
041 |a cze 
100 1 |a Hanáková, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně 
246 |a Analysis of Satisfaction of Customers with Services of Lesní Hotel in Zlín 
260 |c 2021 
300 |a 76 s. (119 088 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a benchmarking 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a SWOT analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire survey 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaculčíková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46794  |y Plný text v Digitální knihovně UTB