Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boukhal, Boutaina (Dissertant)
Other Authors: Dvorský, Ján (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 105 p.

Cover

LEADER 01420ntm a22003497u 4500
001 zp58695
041 |a eng 
100 1 |a Boukhal, Boutaina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment 
246 |a Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment 
260 |c 2021 
300 |a 105 p. 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Řízení rizik 
653 |a malé a střední podniky 
653 |a proces řízení rizik 
653 |a ekonomická rizika 
653 |a Risk management 
653 |a small and medium-sized enterprises 
653 |a SMEs 
653 |a risk management process 
653 |a Economic risk 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dvorský, Ján  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49940  |y Plný text v Digitální knihovně UTB