Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pokorná, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 71 s. (96 450 znaků)

Cover

LEADER 01455ntm a22003617u 4500
001 zp58669
041 |a cze 
100 1 |a Pokorná, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o. 
246 |a Project of Increasing Customer Satisfaction for VÍNO HRUŠKA Online Store 
260 |c 2021 
300 |a 71 s. (96 450 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální zákazník 
653 |a internetový obchod 
653 |a online marketing 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a zvyšování zákaznické spokojenosti 
653 |a digital customer 
653 |a eshop 
653 |a online marketing 
653 |a customer satisfaction 
653 |a increasing customer satisfaction 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46708  |y Plný text v Digitální knihovně UTB