Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanzlíková, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Mrázková, Lucia (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 123 s. (19 804 znaků)

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp58660
041 |a cze 
100 1 |a Hanzlíková, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti 
246 |a The Influence of Quality Certification Standards on the Marketing and Management of the Selected Company 
260 |c 2021 
300 |a 123 s. (19 804 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a systém managementu jakosti 
653 |a ISO normy 
653 |a FMEA 
653 |a certifikace 
653 |a kvalita 
653 |a Quality Management Systém 
653 |a ISO Standards 
653 |a FMEA 
653 |a Certification 
653 |a Quality 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mrázková, Lucia  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46701  |y Plný text v Digitální knihovně UTB