|
|
|
|
LEADER |
01385ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp58657 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Fišarová, Sabina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt zlepšení úrovně využívání sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku
|
246 |
|
|
|a Project of Improvement Social Media Usage for Marketing Purposes for the Selected Company
|
260 |
|
|
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 116 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a sociální sítě
|
653 |
|
|
|a online marketing
|
653 |
|
|
|a Instagram
|
653 |
|
|
|a Facebook
|
653 |
|
|
|a social networks
|
653 |
|
|
|a online marketing
|
653 |
|
|
|a Instagram
|
653 |
|
|
|a Facebook
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Pilík, Michal
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/46698
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|