Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomášková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Vydra, Radomír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01541ntm a22004337u 4500
001 zp58647
041 |a cze 
100 1 |a Tomášková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu 
246 |a Marketing and Communication Strategy of the Selected Multipurpose Complex 
260 |c 2021 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Board Club Broumov 
653 |a Broumovsko 
653 |a víceúčelový areál 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Janovičky 
653 |a propagace 
653 |a jibbing 
653 |a Board Club Broumov 
653 |a Broumovsko 
653 |a multipurpose complex 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a Janovičky 
653 |a promotion 
653 |a jibbing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vydra, Radomír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46690  |y Plný text v Digitální knihovně UTB