Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Škorňa, Michael (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 114 s. (178 685 znaků)

Cover

LEADER 01379ntm a22003617u 4500
001 zp58644
041 |a cze 
100 1 |a Škorňa, Michael  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice 
246 |a The Project of Using the Tools of the Marketing Mix to Improve the Image of HC ISMM Kopřivnice 
260 |c 2021 
300 |a 114 s. (178 685 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a sport 
653 |a lední hokej 
653 |a marketingový mix 
653 |a sportovní marketing 
653 |a marketing 
653 |a sport 
653 |a ice hockey 
653 |a marketing mix 
653 |a sports marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46688  |y Plný text v Digitální knihovně UTB