Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klech, Filip (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 128 s., 44 s. p. (219 343 zn.)

Cover

LEADER 01378ntm a22003617u 4500
001 zp58638
041 |a cze 
100 1 |a Klech, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost 
246 |a Project of Marketing Communication for the Establish Company 
260 |c 2021 
300 |a 128 s., 44 s. p. (219 343 zn.) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a sociální sítě 
653 |a online marketingová komunikace 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Social Media 
653 |a Online Marketing Communication 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46683  |y Plný text v Digitální knihovně UTB