Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čožíková, Adriana (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2021
Subjects:
B2B
Physical Description: 91 s. (131 608 znaků)

Cover

LEADER 01657ntm a22004577u 4500
001 zp58629
041 |a eng 
100 1 |a Čožíková, Adriana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu 
246 |a Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market 
260 |c 2021 
300 |a 91 s. (131 608 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a B2B 
653 |a marketingová strategie 
653 |a propagace 
653 |a dodavatel hutního materiálu 
653 |a marketing 
653 |a business 
653 |a konkurence 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a B2B 
653 |a marketing strategy 
653 |a promotion 
653 |a metallurgical material supplier 
653 |a marketing 
653 |a business 
653 |a competition 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46677  |y Plný text v Digitální knihovně UTB