Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mlčáková, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 97 s., 15 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01869ntm a22005057u 4500
001 zp5857
041 |a cze 
100 1 |a Mlčáková, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o. 
246 |a The project of marketing mix utilization for strengthening competition position of the company J & H, spol. s r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 97 s., 15 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027 
653 |a Marketing 
653 |a maloobchod 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a mikroprostředí 
653 |a makroprostředí 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a maloobchodní mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a Marketing 
653 |a retail 
653 |a marketing environment 
653 |a microenvironment 
653 |a macroenvironment 
653 |a PEST analyse 
653 |a Porter analyse 
653 |a SWOT analyse 
653 |a marketing mix 
653 |a retail mix 
653 |a communication mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3369  |y Plný text v Digitální knihovně UTB