Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Břoušek, Petr (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
IT
Physical Description: 107 s., 4 s. obr.příloh

Cover

LEADER 01370ntm a22003377u 4500
001 zp5855
041 |a cze 
100 1 |a Břoušek, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s. 
246 |a The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group. 
260 |c 2007 
300 |a 107 s., 4 s. obr.příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a IT 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a marketing communication 
653 |a communication strategy 
653 |a IT 
653 |a marketing communication tools 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3136  |y Plný text v Digitální knihovně UTB