LEADER 01702ntm a22004337u 4500
001 zp58530
041 |a cze 
100 1 |a Kovalčíková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami 
246 |a The Importance of Communication between Schools and Parents of Pupils with Special Educational Needs 
260 |c 2021 
300 |a 131 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikace 
653 |a žák se speciálními vzdělávacími potřebami 
653 |a edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a legislativní úpravy 
653 |a speciální třída 
653 |a běžná třída 
653 |a IPA 
653 |a communication 
653 |a pupil with special educational needs 
653 |a education of pupil with special educational needs 
653 |a support measures 
653 |a legislation 
653 |a special class 
653 |a common class 
653 |a IPA-interpretative phenomenological analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46630  |y Plný text v Digitální knihovně UTB