|
|
|
|
LEADER |
01702ntm a22004337u 4500 |
001 |
zp58530 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kovalčíková, Petra
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
|
246 |
|
|
|a The Importance of Communication between Schools and Parents of Pupils with Special Educational Needs
|
260 |
|
|
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 131 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Komunikace
|
653 |
|
|
|a žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
653 |
|
|
|a edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
|
653 |
|
|
|a podpůrná opatření
|
653 |
|
|
|a legislativní úpravy
|
653 |
|
|
|a speciální třída
|
653 |
|
|
|a běžná třída
|
653 |
|
|
|a IPA
|
653 |
|
|
|a communication
|
653 |
|
|
|a pupil with special educational needs
|
653 |
|
|
|a education of pupil with special educational needs
|
653 |
|
|
|a support measures
|
653 |
|
|
|a legislation
|
653 |
|
|
|a special class
|
653 |
|
|
|a common class
|
653 |
|
|
|a IPA-interpretative phenomenological analysis
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Staňková, Iva
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/46630
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|