Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hefková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Smékalová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 101 s.

Cover

LEADER 01522ntm a22003617u 4500
001 zp57956
041 |a cze 
100 1 |a Hefková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice 
246 |a Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Otrokovice City 
260 |c 2021 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development 
500 |a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační strategie 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a strategické řízení 
653 |a teritoriální marketing 
653 |a communication strategy 
653 |a communication in marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a strategic planning 
653 |a regional marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Smékalová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46325  |y Plný text v Digitální knihovně UTB