Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sadílek, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 48 s.

Cover

LEADER 01241ntm a22002897u 4500
001 zp579
041 |a cze 
100 1 |a Sadílek, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP 
246 |a Marketing communications of internet shops PATRO GROUP 
260 |c 2005 
300 |a 48 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 
653 |a internetové obchody 
653 |a marketing internetových obchodů 
653 |a internet shops 
653 |a marketing of internet shops 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35475  |y Plný text v Digitální knihovně UTB