Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trčková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Petr Šafránková, Anna (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01278ntm a22003257u 4500
001 zp57856
041 |a cze 
100 1 |a Trčková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí 
246 |a Teachers´ Perception of Self-Efficacy in Relation to Pupils´ Diversity in the School Environment 
260 |c 2021 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a vnímání vlastní účinnosti 
653 |a žákovská diverzita 
653 |a školní prostředí 
653 |a učitel 
653 |a perception of self-efficacy 
653 |a student diversity 
653 |a school environment 
653 |a teacher 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Petr Šafránková, Anna  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46263  |y Plný text v Digitální knihovně UTB