Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Panáč, David (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 43 s, 6 obr. příloh

Cover

LEADER 01467ntm a22004097u 4500
001 zp578
041 |a cze 
100 1 |a Panáč, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání 
246 |a Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion 
260 |c 2005 
300 |a 43 s, 6 obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a značka 
653 |a cílová skupina 
653 |a dospívající mládež 
653 |a reklama 
653 |a marketing 
653 |a propagace 
653 |a analýza 
653 |a brand 
653 |a target group 
653 |a teenage generation 
653 |a advertising 
653 |a marketing 
653 |a promotion 
653 |a analyzis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35474  |y Plný text v Digitální knihovně UTB