Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Makro Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trlicová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01435ntm a22003857u 4500
001 zp5777
041 |a cze 
100 1 |a Trlicová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Makro Zlín 
246 |a The satisfaction analysis of customers of the Makro Zlín 
260 |c 2007 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public sector administration and regional development 
500 |a Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a služby 
653 |a dotazník 
653 |a průzkum spokojenosti 
653 |a nákup 
653 |a orientace na zákazníka 
653 |a customer 
653 |a services 
653 |a questionnaire 
653 |a research of satisfaction 
653 |a purchase 
653 |a orientation to customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3333  |y Plný text v Digitální knihovně UTB