Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Machová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Glogar, Alois (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 46 s.

Cover

LEADER 01554ntm a22004097u 4500
001 zp5761
041 |a cze 
100 1 |a Machová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína 
246 |a Conception of knowledge management usage to increase Zlin city regional marketing effectiveness 
260 |c 2007 
300 |a 46 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a znalost 
653 |a explicitní znalost 
653 |a tacitní znalost 
653 |a implicitní znalost 
653 |a znalostní teorie 
653 |a znalostní management 
653 |a znalostní marketing 
653 |a knowledge 
653 |a explicite knowledge 
653 |a tacit knowledge 
653 |a implicite knowledge 
653 |a knowledge theory 
653 |a knowledge management 
653 |a knowledge marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Glogar, Alois  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2468  |y Plný text v Digitální knihovně UTB