Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čechová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 64 s.

Cover

LEADER 01344ntm a22003617u 4500
001 zp5739
041 |a cze 
100 1 |a Čechová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o. 
246 |a Analysis of marketing mix of product range Energit in VITAR, s.r.o. company. 
260 |c 2007 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek 
653 |a cena 
653 |a umístění 
653 |a propagace 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a placement 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4025  |y Plný text v Digitální knihovně UTB