Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vahalíková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Pokrivčáková, Silvia (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 87 s. (119 652)

Cover

LEADER 01309ntm a22003137u 4500
001 zp57361
041 |a cze 
100 1 |a Vahalíková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání 
246 |a Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language 
260 |c 2021 
300 |a 87 s. (119 652) 
500 |a Studijní obor: Pedagogika předškolního věku 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a rané osvojování cizího jazyka 
653 |a grafické příběhy 
653 |a akční výzkum 
653 |a early foreign language aquisition 
653 |a graphic stories 
653 |a action research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pokrivčáková, Silvia  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46040  |y Plný text v Digitální knihovně UTB