|
|
|
|
LEADER |
01309ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp57361 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Vahalíková, Petra
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
|
246 |
|
|
|a Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language
|
260 |
|
|
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 87 s. (119 652)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a rané osvojování cizího jazyka
|
653 |
|
|
|a grafické příběhy
|
653 |
|
|
|a akční výzkum
|
653 |
|
|
|a early foreign language aquisition
|
653 |
|
|
|a graphic stories
|
653 |
|
|
|a action research
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Pokrivčáková, Silvia
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/46040
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|