|
|
|
|
LEADER |
01565ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp57230 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Trubač, Jan
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Využití procedurálních přístupů ke generování virtuálních prostředí pro VFX
|
246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Utilization of procedural approaches for generating virtual environments for VFX 2. Practical part: Independent audiovisual work focused on the use of VFX in a length that corresponds to the theme and complexity of the technology
|
260 |
|
|
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 62 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Visual Effects
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Proceduralní generování
|
653 |
|
|
|a prostředí
|
653 |
|
|
|a Houdini
|
653 |
|
|
|a Substance Designer
|
653 |
|
|
|a Unreal Engine
|
653 |
|
|
|a Procedural generation
|
653 |
|
|
|a environment
|
653 |
|
|
|a Houdini
|
653 |
|
|
|a Substance Designer
|
653 |
|
|
|a Unreal Engine
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Masník, Boris
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/49980
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|