Využití procedurálních přístupů ke generování virtuálních prostředí pro VFX

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trubač, Jan (Dissertant)
Other Authors: Masník, Boris (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 62 s.

Cover

LEADER 01565ntm a22003617u 4500
001 zp57230
041 |a cze 
100 1 |a Trubač, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Využití procedurálních přístupů ke generování virtuálních prostředí pro VFX 
246 |a 1. Theoretical part: Utilization of procedural approaches for generating virtual environments for VFX 2. Practical part: Independent audiovisual work focused on the use of VFX in a length that corresponds to the theme and complexity of the technology 
260 |c 2021 
300 |a 62 s. 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Visual Effects 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Proceduralní generování 
653 |a prostředí 
653 |a Houdini 
653 |a Substance Designer 
653 |a Unreal Engine 
653 |a Procedural generation 
653 |a environment 
653 |a Houdini 
653 |a Substance Designer 
653 |a Unreal Engine 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Masník, Boris  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49980  |y Plný text v Digitální knihovně UTB