Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Suszková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 91 s.

Cover

LEADER 01292ntm a22003137u 4500
001 zp57131
041 |a cze 
100 1 |a Suszková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu 
246 |a The role of picture sequences in describing character experiences while storytelling 
260 |c 2021 
300 |a 91 s. 
500 |a Studijní obor: Pedagogika předškolního věku 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a vyprávění příběhu 
653 |a narativní schopnosti 
653 |a hodnocení čtenářské pregramotnosti 
653 |a storytelling 
653 |a narrative abilities 
653 |a evaluation of reading literacy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49607  |y Plný text v Digitální knihovně UTB