Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jurenová, Nela (Dissertant)
Other Authors: Pokrivčáková, Silvia (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 52 s. (70 167 znaků)

Cover

LEADER 01465ntm a22003617u 4500
001 zp56993
041 |a cze 
100 1 |a Jurenová, Nela  |4 dis 
245 1 0 |a Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání 
246 |a CLIL methodology as an example of applying the principles of the constructivist approach in pre-school education 
260 |c 2021 
300 |a 52 s. (70 167 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a raná výuka angličtiny 
653 |a konstruktivistický přístup 
653 |a prvky konstruktivismu 
653 |a CLIL 
653 |a aktivita CLIL 
653 |a teaching very young learners 
653 |a constructivist approach 
653 |a elements of constructivism 
653 |a CLIL 
653 |a CLIL activity 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pokrivčáková, Silvia  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49524  |y Plný text v Digitální knihovně UTB