|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp56993 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Jurenová, Nela
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
|
| 246 |
|
|
|a CLIL methodology as an example of applying the principles of the constructivist approach in pre-school education
|
| 260 |
|
|
|c 2021
|
| 300 |
|
|
|a 52 s. (70 167 znaků)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a raná výuka angličtiny
|
| 653 |
|
|
|a konstruktivistický přístup
|
| 653 |
|
|
|a prvky konstruktivismu
|
| 653 |
|
|
|a CLIL
|
| 653 |
|
|
|a aktivita CLIL
|
| 653 |
|
|
|a teaching very young learners
|
| 653 |
|
|
|a constructivist approach
|
| 653 |
|
|
|a elements of constructivism
|
| 653 |
|
|
|a CLIL
|
| 653 |
|
|
|a CLIL activity
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Pokrivčáková, Silvia
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/49524
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|