Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mičaň, Andrej (Dissertant)
Other Authors: Kwarteng, Michael Adu (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 139 s.

Cover

LEADER 01522ntm a22004097u 4500
001 zp56875
041 |a eng 
100 1 |a Mičaň, Andrej  |4 dis 
245 1 0 |a Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band 
246 |a Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group 
260 |c 2020 
300 |a 139 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a hudobná skupina 
653 |a marketingový mix 
653 |a online marketing 
653 |a offline marketing 
653 |a chovanie spotrebiteľov 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a Stolen Money 
653 |a music band 
653 |a marketing mix 
653 |a online marketing 
653 |a offline marketing 
653 |a consumer behavior 
653 |a marketing strategies 
653 |a Stolen Money band 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kwarteng, Michael Adu  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49513  |y Plný text v Digitální knihovně UTB