Analýza marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlík, Adam (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 77 s. (18 057 znakov)

Cover

LEADER 01447ntm a22004097u 4500
001 zp56795
041 |a cze 
100 1 |a Pavlík, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace Městského karvinského pivovaru 
246 |a Analysis of Marketing Communication in Městský Karvinský Pivovar 
260 |c 2020 
300 |a 77 s. (18 057 znakov) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a pivovar 
653 |a dotazník 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTEL analysis 
653 |a brewery 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49461  |y Plný text v Digitální knihovně UTB