Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juřicová, Helena (Dissertant)
Other Authors: Popesko, Boris (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 88 s., 2 s. příloh.

Cover

LEADER 01280ntm a22003377u 4500
001 zp5679
041 |a cze 
100 1 |a Juřicová, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o. 
246 |a Project of pricing new products in company Interpromotion, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 88 s., 2 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 
653 |a Náklady 
653 |a kalkulace 
653 |a cena 
653 |a zisk 
653 |a Costs 
653 |a costs pricing 
653 |a price 
653 |a profits 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Popesko, Boris  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4225  |y Plný text v Digitální knihovně UTB