Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Válková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 76 s. (118 287 znaků)

Cover

LEADER 01384ntm a22003617u 4500
001 zp56598
041 |a cze 
100 1 |a Válková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z 
246 |a Influence of Marketing Tools on College Choice for Generation Z 
260 |c 2020 
300 |a 76 s. (118 287 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a generace Z 
653 |a generace Y 
653 |a vysoká škola 
653 |a volba vysoké školy 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a Generation Z 
653 |a Generation Y 
653 |a college 
653 |a choice of college 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49355  |y Plný text v Digitální knihovně UTB