Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prchalová, Klára (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 57 s. (82 000 znaků)

Cover

LEADER 01290ntm a22003377u 4500
001 zp56583
041 |a cze 
100 1 |a Prchalová, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y 
246 |a Perception of Humor in Television Advertising by Generation X and Generation Y 
260 |c 2020 
300 |a 57 s. (82 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a humor 
653 |a humor v reklamě 
653 |a generace 
653 |a advertising 
653 |a humour 
653 |a humour in advertising 
653 |a generation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49342  |y Plný text v Digitální knihovně UTB