Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koutná, Karolina (Dissertant)
Other Authors: Dolínková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01298ntm a22003377u 4500
001 zp56565
041 |a cze 
100 1 |a Koutná, Karolina  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace 
246 |a Sponzorship in Dance Sport as tool of Marketing Communication 
260 |c 2020 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sponzoring 
653 |a marketing ve sportu 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a taneční sport 
653 |a sponzoring 
653 |a sports marketing 
653 |a marketing research 
653 |a dance sport 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dolínková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49328  |y Plný text v Digitální knihovně UTB