Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karlíková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 89 s.

Cover

LEADER 01534ntm a22004337u 4500
001 zp56559
041 |a cze 
100 1 |a Karlíková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z 
246 |a Influence of Brand Name on Consumer Decision Making of the Generation Z 
260 |c 2020 
300 |a 89 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a nákupní chování 
653 |a preference 
653 |a generace Z 
653 |a positioning 
653 |a nákupní rozhodovací proces 
653 |a image 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a brand 
653 |a image 
653 |a consumer behavior 
653 |a generation Z 
653 |a preferences 
653 |a decision making process 
653 |a marketing research 
653 |a positioning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49323  |y Plný text v Digitální knihovně UTB