České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Javorská, Anežka (Dissertant)
Other Authors: Gartnerová, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 61 s. (84 357 znaků).

Cover

LEADER 01416ntm a22003857u 4500
001 zp56557
041 |a cze 
100 1 |a Javorská, Anežka  |4 dis 
245 1 0 |a České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení 
246 |a Czech Travel Blogs as a Platform for Marketing Communications 
260 |c 2020 
300 |a 61 s. (84 357 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a blog 
653 |a cestovatelský blog 
653 |a sociální sítě 
653 |a internet 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a blog 
653 |a travel blog 
653 |a social networks 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gartnerová, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49321  |y Plný text v Digitální knihovně UTB