Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hadravová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 63 s. (84 925 znaků)

Cover

LEADER 01708ntm a22004577u 4500
001 zp56551
041 |a cze 
100 1 |a Hadravová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku 
246 |a Differences in the Perception of Racial Diversity in Commercial Advertising among Consumers in the Czech Republic and Denmark 
260 |c 2020 
300 |a 63 s. (84 925 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a percepce spotřebitele 
653 |a móda 
653 |a módní reklama 
653 |a módní trh 
653 |a etnická identita 
653 |a etnika 
653 |a rasismus 
653 |a advertising 
653 |a consumer behaviour 
653 |a consumer perception 
653 |a fashion 
653 |a fashion advertising 
653 |a fashion market 
653 |a ethnic identity 
653 |a ethnicity 
653 |a racism 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49315  |y Plný text v Digitální knihovně UTB