Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bajerová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Rygl, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 77 s. (112 490 znaků)

Cover

LEADER 01452ntm a22003857u 4500
001 zp56531
041 |a cze 
100 1 |a Bajerová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram 
246 |a Using of Influencers for Marketing Campaigns on Social Network Instagram 
260 |c 2020 
300 |a 77 s. (112 490 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a sociální síť 
653 |a Instagram 
653 |a marketingové kampaně 
653 |a spolupráce 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a social network 
653 |a Instagram 
653 |a marketing campaign 
653 |a collaboration 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Rygl, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49300  |y Plný text v Digitální knihovně UTB