Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polák, Mário (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2020
Subjects:
ppc
Physical Description: 103 s. (148 663 znakov)

Cover

LEADER 01615ntm a22004337u 4500
001 zp56428
041 |a slo 
100 1 |a Polák, Mário  |4 dis 
245 1 0 |a Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio 
246 |a Reporting Optimalization for Google Ads Performace Campaigns Using Google Data Studio 
260 |c 2020 
300 |a 103 s. (148 663 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a digitální marketing 
653 |a ppc 
653 |a výkonnostní marketing 
653 |a Google Data Studio 
653 |a reporting 
653 |a marketing report 
653 |a vizualizace dat 
653 |a online marketing 
653 |a digital marketing 
653 |a ppc 
653 |a performance marketing 
653 |a Google Data Studio 
653 |a reporting 
653 |a marketing report 
653 |a data visualization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49237  |y Plný text v Digitální knihovně UTB