Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Habásková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Dolínková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 117 s. (155 145 znaků)

Cover

LEADER 01533ntm a22004097u 4500
001 zp56402
041 |a cze 
100 1 |a Habásková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků 
246 |a The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers 
260 |c 2020 
300 |a 117 s. (155 145 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sexismus 
653 |a gender 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a reklama 
653 |a reklamní sdělení 
653 |a neetická reklama 
653 |a Bernard 
653 |a sexism 
653 |a gender 
653 |a marketing research 
653 |a advertisment 
653 |a advertising message 
653 |a unethnical advertising 
653 |a Bernard 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dolínková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49221  |y Plný text v Digitální knihovně UTB