Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hroch, František (Dissertant)
Other Authors: Kulhánek, Ivan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 46 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01504ntm a22003857u 4500
001 zp564
041 |a cze 
100 1 |a Hroch, František  |4 dis 
245 1 0 |a Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu 
246 |a BTL communication of Czech Telecom focused on business segment customers 
260 |c 2005 
300 |a 46 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Segmentace 
653 |a segmentový marketing 
653 |a podnikový segment 
653 |a zákaznické boxy 
653 |a podlinkové komunikační aktivity 
653 |a direct mail 
653 |a Segmentation 
653 |a segment marketing 
653 |a business segment 
653 |a customer boxes 
653 |a BTL communication activities 
653 |a direct mail 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kulhánek, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35460  |y Plný text v Digitální knihovně UTB