Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bém, Michal (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
CRM
Physical Description: 111 s.

Cover

LEADER 01549ntm a22004337u 4500
001 zp56356
041 |a cze 
100 1 |a Bém, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. 
246 |a Content Marketing as a Part of Marketing Communication of the Revolgy Business Solutions s.r.o. 
260 |c 2020 
300 |a 111 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a digitální marketing 
653 |a emailový marketing 
653 |a obsahový marketing 
653 |a webinář 
653 |a CRM 
653 |a Google 
653 |a G Suite 
653 |a Marketing 
653 |a digital marketing 
653 |a email marketing 
653 |a content marketing 
653 |a webinar 
653 |a CRM 
653 |a Google 
653 |a G Suite 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49189  |y Plný text v Digitální knihovně UTB