Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balačinová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 111 s. (173 723 znakov)

Cover

LEADER 01566ntm a22004097u 4500
001 zp56353
041 |a slo 
100 1 |a Balačinová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny 
246 |a Identification of the Target Groups and Creation of Segment Profiles for Vegan Cafe Communication 
260 |c 2020 
300 |a 111 s. (173 723 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a segmentácia 
653 |a segmentačný výskum 
653 |a profily segmentov 
653 |a cielený marketing 
653 |a vegánska kaviareň 
653 |a kaviareň 
653 |a marketing 
653 |a segmentation 
653 |a segmentation research 
653 |a profiles of segments 
653 |a targeted marke-ting 
653 |a vegan cafe 
653 |a cafe 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49186  |y Plný text v Digitální knihovně UTB