1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nykodýmová, Julie (Dissertant)
Other Authors: Jindra, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 02076ntm a22006257u 4500
001 zp56340
041 |a cze 
100 1 |a Nykodýmová, Julie  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama 
246 |a 1. Theoretical part: Creative Concept in Commercial Photography 2. Practical part: a) Jitřenka b) Queer Mama 
260 |c 2020 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Reklamní fotografie 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Advertising Photography 
500 |a Ústav: Ateliér Reklamní fotografie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kreativita 
653 |a fotograf 
653 |a klient 
653 |a inspirace 
653 |a komunikace 
653 |a zakázka 
653 |a komerce 
653 |a přístup 
653 |a práce 
653 |a fantazie 
653 |a užitečnost 
653 |a agentura 
653 |a relaxace 
653 |a trendy 
653 |a sociální sítě 
653 |a profesionalita 
653 |a creativity 
653 |a photographer 
653 |a client 
653 |a inspiration 
653 |a communication 
653 |a order 
653 |a commerce 
653 |a approach 
653 |a work 
653 |a imagination 
653 |a usefulness 
653 |a agency 
653 |a relaxation 
653 |a trends 
653 |a social networks 
653 |a professionalism Entered / Edited 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jindra, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49178  |y Plný text v Digitální knihovně UTB