Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanšová, Milena (Dissertant)
Other Authors: Kulhánek, Ivan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 56 s

Cover

LEADER 01186ntm a22002897u 4500
001 zp562
041 |a cze 
100 1 |a Hanšová, Milena  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o. 
246 |a The marketing communication of Siemens Building Technologies Ltd 
260 |c 2005 
300 |a 56 s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a promotion 
653 |a marketing communications 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kulhánek, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35458  |y Plný text v Digitální knihovně UTB