Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čmolíková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01390ntm a22003857u 4500
001 zp55810
041 |a cze 
100 1 |a Čmolíková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance 
246 |a The Use of Advertising Systems Google Ads, Sklik and Facebook Ad in a Selected Bank 
260 |c 2020 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Google Ads 
653 |a Sklik 
653 |a Facebook Ad 
653 |a PPC systémy 
653 |a marketing 
653 |a online marketing 
653 |a Google Ads 
653 |a Sklik 
653 |a Facebook Ad 
653 |a PPC systems 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48971  |y Plný text v Digitální knihovně UTB