Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalovská, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 79 s.

Cover

LEADER 01398ntm a22003617u 4500
001 zp55789
041 |a cze 
100 1 |a Kalovská, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o. 
246 |a Analysis Of Marketing Communications Of Company KR Real, s.r.o. 
260 |c 2020 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a situační analýzy 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing environment 
653 |a marketing communication tools 
653 |a situation analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48951  |y Plný text v Digitální knihovně UTB