Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Venený, David (Dissertant)
Other Authors: Slinták, Karel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 82 s. (111 973 znaků)

Cover

LEADER 01310ntm a22003617u 4500
001 zp55770
041 |a cze 
100 1 |a Venený, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. 
246 |a The Analysis of the Marketing Acitivites of the Football Club FASTAV Zlin, a.s. 
260 |c 2020 
300 |a 82 s. (111 973 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a FC FASTAV Zlín 
653 |a sport 
653 |a fotbal 
653 |a marketing 
653 |a analýza 
653 |a FC FASTAV Zlin 
653 |a sport 
653 |a football 
653 |a marketing 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Slinták, Karel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48934  |y Plný text v Digitální knihovně UTB