Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pochobradská, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01391ntm a22003617u 4500
001 zp55714
041 |a cze 
100 1 |a Pochobradská, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků 
246 |a Analysis of the Influence of Food Product Labeling on Customer Behaviour 
260 |c 2020 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a chování spotřebitele 
653 |a zákazník 
653 |a rozhodovací proces 
653 |a potravinářská legislativa 
653 |a značení 
653 |a consumer behavior 
653 |a costumer 
653 |a decision - making processes 
653 |a food legislation 
653 |a labeling 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48905  |y Plný text v Digitální knihovně UTB