Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Peltsarszká, Patricie (Dissertant)
Other Authors: Bartók, Ottó (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01377ntm a22003857u 4500
001 zp55711
041 |a cze 
100 1 |a Peltsarszká, Patricie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku 
246 |a Analysis of Social Networks Using in Marketing of the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Marketing 
653 |a Reklama 
653 |a Uživatel 
653 |a Social Networks 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Marketing 
653 |a Advertisement 
653 |a User 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bartók, Ottó  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48902  |y Plný text v Digitální knihovně UTB