Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kociánová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 71 s.

Cover

LEADER 01368ntm a22003617u 4500
001 zp55696
041 |a cze 
100 1 |a Kociánová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o. 
246 |a Analysis of Customers Satisfaction in NEW YORKER CZ, s.r.o. 
260 |c 2020 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a customer 
653 |a customer satisfaction 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48887  |y Plný text v Digitální knihovně UTB