Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gavendová, Simona (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 81 s. (93 460 znakov)

Cover

LEADER 01503ntm a22004097u 4500
001 zp55689
041 |a slo 
100 1 |a Gavendová, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu 
246 |a Analysis of Factors Affecting the Buying Behaviour of Books on the Internet 
260 |c 2021 
300 |a 81 s. (93 460 znakov) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákupné správanie 
653 |a spotrebiteľ 
653 |a nákup kníh 
653 |a internetový obchod 
653 |a rozhodovací proces 
653 |a knižný trh 
653 |a elektronické obchodovanie 
653 |a buying behaviour 
653 |a consumer 
653 |a purchase of books 
653 |a e-shop 
653 |a decision-making process 
653 |a book market 
653 |a e-commerce 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48882  |y Plný text v Digitální knihovně UTB