Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dutková, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
CRM
Physical Description: 97 s., 22 s. p. (165001 znaků)

Cover

LEADER 01597ntm a22004337u 4500
001 zp55688
041 |a cze 
100 1 |a Dutková, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o. 
246 |a The Analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s.r.o. 
260 |c 2020 
300 |a 97 s., 22 s. p. (165001 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a CRM 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a segmentace 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a SWOT Analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a AVON 
653 |a přímý prodej 
653 |a CRM 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a Segmentation 
653 |a Questionnaire Survey 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Benchmarking 
653 |a AVON 
653 |a Direct Selling 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48881  |y Plný text v Digitální knihovně UTB