Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čotková, Valentina (Dissertant)
Other Authors: Vykydalová, Nikola (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 77 s. (98 427 znaků)

Cover

LEADER 01497ntm a22003617u 4500
001 zp55685
041 |a cze 
100 1 |a Čotková, Valentina  |4 dis 
245 1 0 |a Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti 
246 |a Cooperation with Influencers as a Tool for a Successful Marketing Strategy and a Proposal for Its Application in the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 77 s. (98 427 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer marketing 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a propagace 
653 |a sociální sítě 
653 |a spolupráce 
653 |a cooperation 
653 |a influencer marketing 
653 |a quantitative research 
653 |a promotion 
653 |a social media 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vykydalová, Nikola  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48878  |y Plný text v Digitální knihovně UTB